Subject: Tunne oma Teadust! 2024 koostööpakkumine
From: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jan 2024 15:53:08 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mina olen Eliisabeth ja kirjutan Teile Tallinna Tehnikaülikooli 
Loodusteaduskonna Üliõpilaskogust (LÜK) sooviga teha Teiega koostööd meie 
suurprojekti Tunne oma Teadust! raames.

Veebruaris 2024 aset leidva LÜKi iga-aastase suurürituse eesmärgiks on 
tutvustada loodusteaduskonna tudengitele põnevaid teadusteemasid, võimalusi 
praktika ja lõputöö tegemiseks ning tööalaseid väljavaateid.

Projekti raames on üliõpilastel võimalus tutvuda karjäärivõimalustega, mida 
pakuvad ülikool ja eraettevõtted, luua suhteid oma erialasiseselt ning saada 
ülevaade teadusmaastiku potentsiaalidest.

Ürituse raames soovime pakkuda tudengitele võimalust külastada erinevaid 
erialaga seotud ettevõtteid. Teame, et anname koostöösoovist üpris hilja 
teada, kuid sellest olenemata on Teil huvi ja võimalust tutvustada 
tulevastele töötajatele/praktikantidele oma ettevõtet?

Üritus toimub 12.02. - 16.02.2024 ning väljasõit toimub nädala jooksul Teile 
sobival ajal.

Vastust ootama jäädes

Eliisabeth Kuldmaa

(+372) 58836367

TalTech Loodusteaduskonna Üliõpilaskogu

Tunne oma Teadust! projektitiim

  <https://lh7-us.googleusercontent.com/uxcN5M0rY3_0opGqML9x37WMhuFzP6aIsP-on7L5AyHv_5F1F4KRyVzImzt3R-vLv0XMU85dlHdhLB_NdWlG2wbFBCOVfoEu2B-llY7kzNh9VVW1xY1s-eLS_Fer7Vcbe8VYMFeC-oIUjoE2XByYn9M>