Subject: Terviseameti ootused - Iluvaldkonna seminar
From: Kätlin Madis <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Sun, 14 Jan 2024 19:30:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme korraldamas ilusalongi omanikele ja küünetehnikutele seminari, kus 
käsitleme iluvaldkonna erinevaid teemasid.

Uurin võimalust, et seminaril esineks keegi teie majast või annaks meile 
kirjalikult teada, millised on Terviseameti seisukohad, soovitused ja 
ootused iluvaldkonnale.

Nõudlus iluprotseduuride järele on aastatega pidevalt kasvanud ja see tundub 
paljudele lihtne raha teenimise valdkond. Iluvaldkonnas on avalik saladus, 
et suur osa teenindajaid töötab kodus, sest just nii ei pea Terviseameti 
nõudeid täitma. Ikka ja jälle kuuleme iluvaldkonnas lauset, et ah 
küünetehnikutel ei ole mingeid erilisi nõudmisi, osta AliExpressist tooted 
ja hakka lihtsalt tööle.

Meie seminari eesmärk on tõsta teenuseosutaja erialase ettevalmistuse 
tähtsust ja teadlikust, et küünetehnikute töö on päristöökoht, oma 
kohustuste ja nõuetele vastamisega ning Terviseameti osakaal meie valdkonnas 
on väga tähtis ja oluline.

Üritus toimub Tallinnas 5.04.2024 /Koht on veel täpsustamisel, esialgne 
plaan on kaasata üritusele umbes 50 inimest, huvi kasvades leiame ka suurema 
ruumid/  Üritusele kutsume ilusalongide omanikke ja küünetehnikuid, kes on 
nn iseenda tööandjad.

Viimasel kahel aastal on näha iluvakonnas töötavate inimeste kasvavat huvi 
töötada ametlikult ning viia oma teenused seadustega vastavususs ning 
omavahelistel kohtumistel on peamisteks teemadeks ka terviseohutus ja 
terviseriskid. Meie valdkonna suur muutus toimus tänu teile, kui Terviseamet 
otsustas 2022 aasta jaanuarist alustada regulaarseid kontrolle iluteenuste 
pakkujate juurde.

Meil oleks huvitav kuulata teie asutuse tagasisidet, kuidas on iluvaldkonna 
töökultuur muutunud peale seda, kui olete alustanud kontrollidega, millised 
on teie ootused ja mida annaks veel ära teha.

Oleme oma seminarile kutsunud ka Maksuameti, kes räägib oma ootustest, 
muredest ja maksude maksmisest ning ametlikult töötamise vajadusest.

Jään ootama teie vastust, kas mul oleks võimalust selles valdkonnas teiega 
mõtteid vahetada.

Lugupidamisega.

Kätlin Madis

Tel 5051527