Subject: 273459 Roostevabast terasest torude ostmine 28.12.2023 12:00 + Alloy C-276 materials request
From: "Alexander" <[email-masked]>
To: "REACH kasutajatugi" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Mariina" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jan 2024 13:02:15 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

palun andke teada, kas peame need tooted Indiast ja/või Hiinast
importimisel läbima REACH-kontrolli ja registreerima?
Kemikaalide registreerimise, hindamise, autoriseerimise ja piiramise
määrus (REACH) on ELi peamine õigusakt, mis kaitseb inimeste tervist ja
keskkonda kemikaalidest tulenevate ohtude eest.

please advise if we need to pass through the "REACH" control and
register these products when importing them from India and/or China?
The Regulation on the registration, evaluation, authorisation and
restriction of chemicals (REACH) is the main EU law to protect human
health and the environment from the risks that can be posed by
chemicals.

Hastelloy C-276 products:
1) alloy C276  Plate              7506200000
2) alloy C276  Pipe               7507120000
3) alloy C276  Elbow 90°          7507200000

---
Best regards,

Alexander Tumko
Sales manager
Flowcotech OU
Registration number: 16604208
VAT number: EE102551457
Estonia
Mob +372 5341 4347
Mail: [email-masked]
[email-masked]
Web: www.flowcotech.com