Subject: Sunnitööga toodetud toodete määruse teine kompromisstekst
From: Kaia Läänemets-Ester <[email-masked]>
To: "Triin Uusberg" <[email-masked]>, "Elen Ohov" <[email-masked]>, "Teve Michenet" <[email-masked]>, "Kristina Uibopuu" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Age Inkinen" <[email-masked]>,Piret Nõmmela <[email-masked]>,Martin Põder <[email-masked]>,Kristel Kängsepp <[email-masked]>,Tööinspektsioon <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TA Info" <
Cc: "Seili Suder" <[email-masked]>,Thea Treier Brüsselis <[email-masked]>,Liis Tõnismaa <[email-masked]>,Risto Jõgi <[email-masked]>, "Silver Tammik" <[email-masked]>,Evelin Tõnisson <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Dec 2023 08:57:48 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan teile eesistuja saadetud teise kompromissversiooni Euroopa
Parlamendi ja Nõukogu määruse algatuse kohta, millega keelatakse
sunniviisilise töö tulemusena valminud tooted liidu turul. Eesistuja
soovib antud teemaga tegeleda väga kiires tempos, mistõttu on uus
kompromisstekst arutlusel juba kolmapäeval toimuvas töögrupis. Kui soovite
esitada tekstile kommentaare/sõnastusettepanekuid, siis palun saatke need
mulle teisipäeval kella 11.00. Palun kõik küsimused/kommentaarid teha
teksti inglise keeles track change’iga.

Infoks, et 20.12 töögrupis on arutlusel järgmised teemad:

*	Presentation of the new architecture of the text
*	Governance framework (Chapter II), in particular the reinforced
role of the Network (new Article 6), the forced labour single window (new
Article 12).
*	Investigations (Chapter III), in particular a single information
submission point (new Article 15), designation of lead competent authority
(new Article 17), and field inspections (new Article 19)
*	Decisions (Chapter IV)

Arvestades seda, et ajaraam on väga lühike ja kardetavasti ei jõua paljud
oma kommentaare homseks saata, siis kui te homseks ei jõua, aga soovite
siiski seda teha, siis palun saatke need hiljemalt 3. jaan kell 16.00
(inglise keeles track change’iga teksti sees). Kaks viimast töögruppi
toimuvad jaanuari alguses ja saame ka siis oma seisukohti avaldada.

Tervitades

Kaia Läänemets-Ester

nõunik

Töösuhete ja töökeskkonna osakond

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium