Subject: Teabe edastamine
From: "Artur Gornischeff" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Dec 2023 16:01:48 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Meie 12.12.2023 nr 12.2-4/030515

Tere

Edastan teile manusega info metanooli kohta.

Lugupidamisega

Artur Gornischeff

Valdkonnajuht | maksuauditi osakond

+372 5918 7076

Maksu- ja Tolliamet

Lõõtsa 8a | 15176 Tallinn

www.emta.ee <http://www.emta.ee/>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.