Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Nov 2023 14:36:26 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	
 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr
2311271/11997 aadressile Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa,
Sõpruse pst 234, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, E. Vilde tee
59b, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Sõpruse pst 234, Harju
maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Sõpruse pst 234, Harju maakond,
Tallinn, Mustamäe linnaosa, Sõpruse pst 234, Harju maakond, Tallinn,
Mustamäe linnaosa, Sõpruse pst 234, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe
linnaosa, E. Vilde tee 59b// Sõpruse pst 234, Harju maakond, Tallinn,
Mustamäe linnaosa, Sõpruse pst 234, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe
linnaosa, E. Vilde tee 59b// 67b// 73b// Sõpruse pst 234// 234a// Sõpruse
puiestee T14, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, E. Vilde tee
73b// Sõpruse pst 234, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Sõpruse
pst 234, Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, E. Vilde tee 59b,
Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Sõpruse pst 234 (Tallinna
Lasteaed Kikas, Sademeveetorustik, Varjualune VA-01, Paviljon VA-02,
Paviljon VA-03.1, Paviljon VA-03.2, Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik,
Piirdeaed ja väravad, Soojustorustik, Mänguväljak, Sidekanalisatsioon,
lasteaed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas (menetlus nr: 382004), määrake
omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.11.2023 (k.a). Pärast
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva
asutuse (Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (MARIT PARVEI)
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie
klienditugi aadressil [email-masked] ja telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister