Subject: Re: Sotsiaalministri määruse „Nõuded müra ohutusele elamutes ja ühiskasutusega hoonetes ning helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõu
From: "Pille Kasekamp" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, "Ramon Nahkur - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Kristi Nakkurt" <[email-masked]>, "Kalev Kundla" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 13:34:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan Teile MTÜ Eesti Kütte- ja Ventilatsiooniinseneride Ühenduse (EKVÜ) 
poolsed kommentaarid määruse kohta.

Lugupidamisega,

Pille Kasekamp
EKVÜ sekretär
[email-masked]

On 12. Aug 2025, at 10:14, Pille Kasekamp <[email-masked]> wrote:

Otsisin veel ja leidsin, et oli junk kausta läinud.
Pille

Begin forwarded message:

From: [email-masked]

Subject: Sotsiaalministri määruse „Nõuded müra ohutusele elamutes ja 
ühiskasutusega hoonetes ning helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõu

Date: 28. July 2025 at 15:35:23 EEST

To: Eesti Linnade ja Valdade Liit <[email-masked]>, Tallinna Tehnikaülikool 
<[email-masked]>, Tartu Ülikool <[email-masked]>, Eesti Arhitektide Liit 
<[email-masked]>, Eesti Ehitusettevõtjate Liit <[email-masked]>, Eesti 
Kinnisvarafirmade Liit <[email-masked]>, Eesti Planeerijate Ühing 
<[email-masked]>, Eesti Ehitusinseneride Liit <[email-masked]>, 
Eesti Kütte-Ventilatsiooniinseneride Ühendus <[email-masked]>, Akustikainsener 
OÜ <[email-masked]>, Akukon OÜ <[email-masked]>, Kajaja Acoustics 
OÜ <[email-masked]>, FIE Linda Madalik <[email-masked]>

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 11. augustiks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/d0084a31-bb46-4fb7-bcd8-0b5293df80db

Pealkiri: Sotsiaalministri määruse „Nõuded müra ohutusele elamutes ja 
ühiskasutusega hoonetes ning helirõhutaseme mõõtmise meetodid“ eelnõu

Registreerimise kuupäev: 28.07.2025

Registreerimise number: 1.2-2/71-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee/> www.sm.ee