Subject: Eesti Proviisorapteekide Liidu tagasiside ETO määruste eelnõudele
From: <[email-masked]>
To: Nikita Panjuškin - SOM <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 11:40:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Eesti Proviisorapteekide Liidu tagasiside määruste 
„Sotsiaalministeeriumi korraldatavate elutähtsate teenuste kirjeldus ja 
toimepidevuse nõuded “ ja „Elutähtsa teenuse osutaja määramine tervishoius“ 
eelnõudele.

Tervitades,

Ly Rootslane

Eesti Proviisorapteekide Liidu juhatuse liige

Kuupäeval Wednesday, 02. July 2025 kell 09:35, kirjutas Nikita Panjuškin - 
SOM <[email-masked]>:

Lugupeetud partnerid

Tänan teid seni antud tagasiside eest määruse eelnõudele, mille alusel 
hakatakse tulevikus määrama elutähtsa teenuse osutajaid.

Eelnõud on praegu kättesaadavad Eelnõude Infosüsteemis. Palume teil esitada 
oma seisukohad hiljemalt 31. juuliks. Kui teie organisatsioon ei jõua 
selleks ajaks arvamust esitada, võtan teiega eraldi ühendust augusti 
alguses.

Võimalik, et olen kiirustamise või muu põhjuse tõttu mõne tähelepaneku kahe 
silma vahele jätnud – seetõttu on teie arvamus meile eriti oluline. Eelistan 
tagasisidet kirjalikus vormis, et vältida möödarääkimisi, kuid vajadusel 
olen valmis täiendavateks aruteludeks ja kohtumisteks juuli lõpus või 
augustis.

Lugupidamisega

Nikita Panjuškin
osakonnajuhataja
[email-masked]

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
www.sm.ee