Subject: EL-i puuetega inimese kaart
From: Tartumaa Kurtide Ühing <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 16:35:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Sotsiaalministeerium,

Euroopa Liit annab igal aastal aru oma tööst ja saavutustest. Hiljuti
avaldas Euroopa Liit oma 2024. aasta aruande, milles on kirjas mitmed
olulised sammud kurtide inimeste elu parandamiseks Euroopa Liidus. Üks
suurimaid saavutusi on töö EL-i puuetega inimese kaardiga. See kaart on
väga oluline, sest aitab kurtidel EL-i riikides vabalt liikuda ja
erinevaid teenuseid kasutada. Kaarti katsetatakse praegu mõnes riigis:
Belgias, Küprosel, Eestis, Soomes, Itaalias, Maltal, Rumeenias ja
Sloveenias.

Küsimus: millal annaksite meile täpsemat infot EL-i puuetega inimese
kaardi kohta?

Lugupidamisega,
Siim Kaunissaare
Tartumaa Kurtide Ühingu juhatuse esimees