Subject: Re: Sotsiaalkaitseministri määrus nr 74 eelnõu (abivahendite loetelu)
From: Tartu Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 15:11:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Annan teada, et Tartu Tervishoiu Kõrgkoolil puuduvad sisulised
kommentaarid dokumendile "Sotsiaalkaitseministri määrus nr 74 eelnõu
(abivahendite loetelu)" ning saame selle kooskõlastada.

Lugupidamisega

Kerly Stroom
Rektoraadi büroo assistent/Assistant to the Rector's Office
Tel: +372 737 0269

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 10, 2025 11:32 AM
To: Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti Õdede Liit
<[email-masked]>; Eesti Ämmaemandate Ühing <[email-masked]>; Eesti
Perearstide Selts <[email-masked]>; Eesti Füsioterapeutide Liit
<[email-masked]>; Eesti Tegevusterapeutide Liit <[email-masked]>;
Eesti Sotsiaalasutuste Juhtide Nõukoda <[email-masked]>; Eesti Pimedate Liit
<[email-masked]>; Eesti Kurtide Liit <[email-masked]>; Eesti Apteekrite
Liit <[email-masked]>; Eesti Proviisorite Koda
<[email-masked]>; Eesti Audioloogia Selts <[email-masked]>;
Eesti Naha- ja Suguhaiguste Arstide Selts <[email-masked]>; MTÜ
Eesti Koduabi Selts <[email-masked]>; MTÜ Erihoolekandeteenuste
Pakkujate Liit <[email-masked]>; Eesti Liikumispuudega
Inimeste Liit <[email-masked]>; Eesti Arstide Liit
<[email-masked]>; Eesti Patsientide Liit <[email-masked]>;
Eesti Rehabilitatsiooniasutuste Liit <[email-masked]>; Tallinna Tervishoiu
Kõrgkool <[email-masked]>; Tartu Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>
Subject: Sotsiaalkaitseministri määrus nr 74 eelnõu (abivahendite loetelu)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu kooskõlastamiseks.

Tagasisidet ootame 4. augustiks

Pealkiri: Sotsiaalkaitseministri määrus nr 74 eelnõu (abivahendite
loetelu)

Registreerimise kuupäev: 10.07.2025

Registreerimise number: 1.2-2/61-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
www.sm.ee