Subject: Teavitus rahastusotsuse osas
From: Mari-Ann Järve <[email-masked]>
To: "Riigilaevastik" <[email-masked]>,Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>, "Tallinna Transpordiamet" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, "Tartu Vallavalitsus" <[email-masked]>,Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Agris Peedu - PERH" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Aug 2025 14:53:48 +0300

Riigilaevastik
Tarvijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Amet
Tallinna Transpordiamet
Politsei- ja Piirivalveamet
Sotsiaalministeerium
Tartu Vallavalitsus
Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA

Edastame lingi Riigikantselei avalikule dokumendiregistrile, kus on
avalikustatud 14.07.2024. a riigisekretäri käskkiri nr 37 "Riigisekretäri
7. detsembri 2022. a käskkirja nr 47 „Toetuse andmise tingimused avaliku
sektori innovatsioonivõimekuse tõstmiseks“ muutmine“.
Link käskkirjale:
<https://dhs.riigikantselei.ee/avalikteave.nsf/documents/NT003FC5CE?open>
Dokument: Riigisekretäri 7. detsembri 2022. a käskkirja nr 47 „Toetuse
andmise tingimused avaliku sektori innovatsioonivõimekuse tõstmiseks“
muutmine

Lugupidamisega

Riigikantselei
Rahukohtu 3 | 15161 Tallinn
693 5555 |  <http://www.riigikantselei.ee> www.riigikantselei.ee |
<https://www.facebook.com/StenbockiMaja/> Stenbocki maja | @StenbockiMaja