Subject: C-397/25
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Jul 2025 17:57:06 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/337
Kohtuasja number: C-397/25
Vastuse kuup�ev: 13.08.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: mitmes liikmesriigis t�itunud kindlustusperioodid; 
sotsiaalkindlustuss�steemide koordineerimine; vanaduspensioni arvutamise 
s�steem
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 45; ELTL artikkel 48; m��rus (E�) nr 
883/2004

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8278

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium