Subject: C-331/25
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Jul 2025 12:06:05 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/302
Kohtuasja number: C-331/25
Vastuse kuup�ev: 25.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: m��ruse reguleerimisala; ravikindlustus; 
sotsiaalkindlustuss�steemide koordineerimine
�iguslikud vormid: m��rus (E�) nr 883/2004

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8243

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium