Subject: C-343/25
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Jul 2025 15:34:49 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/296
Kohtuasja number: C-343/25
Vastuse kuup�ev: 25.07.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: arstide kutsetegevus; direktiivi kohaldamisala; f��silisest 
isikust ettev�tjad; kutsekvalifikatsiooni tunnustamine
�iguslikud vormid: direktiiv 2005/36/E�; ELTL artikkel 49

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8237

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium