Subject: Arvamus nakkushaiguste ennetamise ja tõrje seaduse väljatöötamiskavatsusele
From: Tööinspektsioon <[email-masked]>
To: "Kerli Reintamm-Gutan - SOM" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Kristina Toomsalu - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 15:00:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Teie 03.06.2025 1.2-1/1513-1
Meie 27.06.2025 1.1-7/1182-1

Lp Sotsiaalministeerium

Tööinspektsioon edastab arvamuse nakkushaiguste ennetamise ja tõrje seaduse 
väljatöötamiskavatsusele.
-- 
Lugupidamisega

TI keskus
dokumendihalduse spetsialist
Tööinspektsioon
--------------------------------------
[email-masked]
626 9400

www.ti.ee
iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused.