Subject: Vidoekaamerate pakkumine SoM haldusalas
From: "Marek Jaansoo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: Merlin Jõulu <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 09:54:35 +0300

Lugupeetud kolleegid Sotsiaalministeeriumi haldusalas,

Seoses teenuseportfelli muudatustega pakub Tervise Arengu Instituut
tegevuseks ebavajalikuks muutunud vara:

*	komplektina 43 kasutatud videokaamerat Sony (soetusaeg 2015-2020).
Soetusmaksumus kokku 19 332,28 eurot, jääkmaksumus 0 eurot.

Kaamerad olid kasutuses meie lepingupartneritel ning TAI-l puudub ülevaade
nende tehnilisest seisukorrast ning kompetents selle hindamiseks.

Kui mõni asutus leiab nendele rakendust, siis palume anda sellest teada
10.juuliks 2025 vastates sellele kirjale.

Soovija leidumise korral algataksime asutustevahelise üleandmise.

Ilusat suve soovides,

Marek Jaansoo

Finantsjuht

Tervise Arengu Instituut

PS. Kirjale lisatud manusena kaamerate loetelu