Subject: FW: Käibemaksumäär
From: "Siiri Inno - PERH" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 15:36:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palun suunata küsimus vastavale spetsialistile.

Parimat,

Siiri Inno

From: Siiri Inno - PERH
Sent: Wednesday, June 11, 2025 2:33 PM
To: Johanna Liis Udumets - SOM <[email-masked]>
Subject: Käibemaksumäär

Tere,

Soovin teavet 9% käibemaksumäära rakendamise kohta järgnevatel toodetel:

1.	M1000 Sentiva (Vagusnerve stimulator model SenTiva, 1000 and
magnet box for the patient)
2.	AspireSR Generator 106 VN (Vagusnerve stimulator model AspireSR,
106 and magnet box for the patient)
3.	Perenniaflex lead 304-20 LVN (Electrode lead, inner diameter 2 mm)

Tegemist on implanteeritavate seadmetega uitnärvi stimulatsiooniks, mida
kasutatakse refraktaarse epilepsia lisaravimeetodina, tootja poolt antud
tollikood on 90219090.

Kas antud tooted võiksid olla 9% maksustatavad meditsiiniseadmed määruse
§2 lg 13 alusel „ortopeedilised abivahendid (sealhulgas kargud,
kirurgilised rihmad ja sidemed, ortoosid, ortopeedilised jalatsid ja
spetsiaalsed sisetallad), lahased ja muud abivahendid luumurdude raviks,
proteesid (välja arvatud hambaproteesid), kuuldeaparaadid ja muud
kaasaskantavad või kehasse implanteeritud füüsilisi puudeid kompenseerivad
abivahendid“?

Ette tänades,

Siiri Inno

Finantsteenistus

Raamatupidaja