Subject: Teabenõue
From: "Kiirgusinfo" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 05:47:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

TEABENÕUE

Palume koheselt edastada meile senised koosolekute protokollid ja memod, mis 
sisaldavad määruse nr 38 (mitteioniseriva kiirguse piirnormid) muutmist 
puudutavaid arutelupunkte ja diskussiooni, ning vastava komisjoni 
moodustamise käskkiri/korraldus.

MTÜ Kogukonna Hüvanguks on tegelenud raadiosagedusliku kiirguse 
tervisemõjude selgitamisega juba üle 10 aasta ja omab märkimisväärseid 
teadmisi selles valdkonnas. Meie MTÜ võimalikest olulistest teadmistest pole 
kasu, kui meid kaasatakse siis, kui arutelud on juba lõppenud ja eelnõu 
välja töötatud. Soovime vajadusel kaasa rääkida praeguses arutelu faasis, 
mitte hiljem kommenteerida juba telekomi spetsialistide survel koostatud 
eelnõu.

Tuletame meelde, et SOTSIAALMINISTEERIUMI KOOSTATAVATE ÕIGUSAKTIDE ÜLESANNE 
ON KAITSTA INIMESTE TERVIST JA RAKENDADA ENNETAVAID MEETMEID, LÄHTUDES mh 
ETTEVAATUSPRINTSIIBIST.

Vastust teabenõudele ootame samale e-posti aadressile.

MTÜ Kogukonna Hüvanguks