Subject: [Possible Malware Fraud]RE: Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse muutmise ja sellest tulenevalt teiste seaduste muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus (raviarvete ja retseptide liitmine tervishoiuteenuste andmetega)
From: "ETTKL" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 10:37:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  _____

WARNING: Your email security system has determined the message below may be 
a potential threat.

It may trick victims into clicking a link and downloading malware. Do not 
open suspicious links.

If you do not know the sender or cannot verify the integrity of the message, 
please do not respond or click on links in the message. Depending on the 
security settings, clickable URLs may have been modified to provide 
additional security.

  _____

Tere

Esitan ETTKLi arvamuse VTKle (manuses).

Heade soovidega

Kersti Esnar