Subject: EPIKoja seisukoht sotsiaalkaitseministri 29.02.2016 määruse nr 18 muutmise määruse eelnõule
From: "Eesti Puuetega Inimeste Koda" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 16:06:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Sotsiaalministeerium

Edastan Eesti Puuetega Inimeste Koja arvamuse sotsiaalkaitseministri
29.02.2016 määruse nr 18 "Puude raskusastme tuvastamise tingimused ja kord
ning puudega tööealiste inimeste toetuste tingimused" muutmise määruse
eelnõule.

Lugupidamisega

  <https://epikoda.ee/assets/img/logo.png>

Kristi Rekand

Jurist | Eesti Puuetega Inimeste Koda

Lawyer | Estonian Chamber of Disabled People

[email-masked]
+372 671 5909
 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>
Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja uudiskirjaga!
<https://www.epikoda.ee/uudiskiri>