Subject: Üks tore projekt
From: "Maarika Kauksi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 May 2025 15:28:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Austatud
Sotsiaalministeerium,
Soovime teile tutvustada meie projekti, mille eesmärk on pakkuda
lastekodude lastele professionaalset pildistamist kogu Eesti piires.
Hiljuti käisime Viljandi SA Perekodus, kus korraldasime tausta
pildistamise lastele ja noortele. Meie jaoks oli see erakordselt
südantsoojendav kogemus – lastekodu personal märkis, et kuigi lapsed on
tavaliselt uute inimestega eemalehoidvad, olid nad meie juures väga avatud
ja rõõmsad. See tõi nii lastele kui ka meile palju rõõmu ja näitas, kui
oluline on pakkuda neile võimalust näha ennast kaunina ja väärtuslikuna.
Meie eesmärk on laiendada seda projekti kõikidesse Eesti lastekodudesse,
et pakkuda lastele võimalust kogeda positiivseid ja enesekindlust tõstvaid
elamusi. Iga laps saab 20–30-minutilise sessiooni, 1-2 prinditud pilti ja
kõik digitaalsed failid. Kuna projekti elluviimine nõuab ressursside
katmist (trükk, transport, töötlemine), soovime uurida, kas
Sotsiaalministeeriumil on olemas toetusi või programme, mis võiksid aidata
meil seda projekti jätkusuutlikult ellu viia.

Meie video meenutus Viljandi Perekodus käimisest:
https://www.facebook.com/share/v/15KrSCaWKQ/

Lisaks käime ka oma Rändava Fotostuudioga üritustel kus pakume teenust
küll tasuliselt kuid igalt lisa müügilt paneme raha kõrvale, et saaksime
ka ise toetada seda projekti. 
Näide meie tegevusest videona:
https://www.facebook.com/share/v/1Y7PakXVpy/

Oleme avatud aruteluks ja valmis koostööd tegema, et pakkuda lastele
võimalikult kvaliteetset ja meeldejäävat kogemust. Kas oleks võimalik
saada teiepoolset suunamist või soovitusi, kuidas sellist projekti
rahastada või milliste programmidega võiksime liituda?
Täname teid aja ja tähelepanu eest ning ootame teie tagasisidet.

Lugupidamisega, 
Maarika Kauksi
Rändav Fotostuudio
www.randavfotostuudio.ee
fb: Rändav Fotostuudio