Subject: Kutse nimetada esindaja tuumaenergia pädevuste töörühma
From: "Sigrid Ester Tani" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Margus Haidak", "Renno Veinthal"
Date: Fri, 9 May 2025 18:01:57 +0300

Tere!
Seoses Riigikogu otsusega 14.06.2024 Tuumaenergia Eestis kasutuselevõtu
toetamisest sh alustada kasutuselevõtu ettevalmistamist ning selleks
sobiva õigusraamistiku loomist moodustab Haridus- ja Teadusministeerium
töörühma tuumaenergia kasutuselevõtuks vajalike pädevuste ja nende
omandamise viiside kaardistamiseks.
Töörühma juhatajaks on teadus- ja arendustegevuse ning kõrg- ja
kutsehariduse poliitika asekantsler Renno Veinthal. 
Käesolevaga teeb Haridus- ja Teadusministeerium ettepaneku nimetada
töörühma teie organisatsiooni esindaja. 
Palume  edastada ettepanekud Teie asutuse esindaja kohta koos tema
kontaktidega aadressil [email-masked].
Täiendavate küsimuste korral palun pöörduge kõrghariduspoliitika ja
elukestva õppe osakonna juhi Margus Haidaku ([email-masked]) poole.
 
Lugupidamisega
 
Sigrid Ester Tani
Peaekspert | oskuste poliitika valdkoTel 735 4023 | mob 555 898 51
Haridus- ja Teadusministeerium
[email-masked]
www.hm.ee | fb.com/haridusministeerium | twitter.com/haridusmin