Subject: FW: Pöördumine Circle K-st
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 15:45:25 +0300

________________________________  
Saatja: Piret Kask &lt;[email-masked]&gt;
Saadetud: reede, 9. mai 2025 14:58
Adressaat: [email-masked] &lt;[email-masked]&gt;; Karmen Joller -
SOM &lt;[email-masked]&gt;; [email-masked]
&lt;[email-masked]&gt;
Teema: Pöördumine Circle K-st
 
	Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Lugupeetud
majandus- ja tööstusminister, sotsiaalminister ning austatud Riigikogu
majanduskomisjon
 
Pöördume teie poole seoses sotsiaalministeeriumi koostatud dokumendiga
„Alkoholitarvitamise vähendamise arengusuunad 2025-2035“, mis sisaldab
muuhulgas ettepanekut keelata tuginedes WHO hinnangutele Eesti
alkoholipoliitika kohta alkohoolsete jookide müük tanklapoodides, mis
moonutaks meie hinnangul vaba turukonkurentsi. Pöördumise sisuga saate
tutvuda e-kirjale kaasa pandud dokumendist.

Lugupidamisega
 
Piret Kask
Circle K Eesti AS Juhatuse liige
Circle K Eesti AS
Veskiposti 2/1, 10138 Tallinn

t:: &#43;372 56 455 776
e: [email-masked]
www.circlek.ee

 

CONFIDENTIALITY NOTE: This e-mail message, including any attachment(s),
contains information that may be confidential, protected by the
attorney-client or other legal privileges, and/or proprietary non-public
information. If you are not an intended recipient of this message or an
authorized assistant to an intended recipient, please notify the sender by
replying to this message so that we can correct our records to avoid the
mistake in the future and then delete it from your system. Use,
dissemination, distribution, or reproduction of this message and/or any of
its attachments (if any) by unintended recipients is not authorized and
may be unlawful. Your cooperation with this request is appreciated.