Subject: [DKIM katki]Küsimus lastemajateenuse kohta
From: "Sotsiaalministeerium" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 14:50:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	

	HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline,
kuna on saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb -&gt; E-post ja kalender. 
	Sisestuse kuupäev N, 08/05/2025 - 14:46
Sisestaja: vportal_rest
Sisestatud veebivormi info:
Esitaja nimi
MTÜ Hoiame üksteist

Esitaja e-post
[email-masked]

Pealkiri
Küsimus lastemajateenuse kohta

Küsimuse või ettepaneku sisu
Pöördume Teie poole küsimusega, kas ja milliseid otsuseid on tehtud
lastemajateenuse arendamiseks ja muutmiseks? Millal need muudatused
kehtima hakkavad ning kas praegu toimivat teenust soovitakse avada
teistele vägivallaliikidele näit lähisuhtevägivalla ohvritele? Lisaks
soovime infot selle kohta, kas lastemajateenuse saajaid suunatakse
teenusele väljaspool lastemaja füüsilist asukohta?

Lugupidamisega
MTÜ Hoiame üksteist