Subject: Webdesktop: Kutse
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "HTM minister", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <Mait.P
Cc: "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 15:30:01 +0300

Reg. number: 1-11/2851
Reg. kuupäev: 06.05.2025
Sisu: Ülemaailmse eestluse koostöökomisjoni 13.05.2025 koosoleku kutse 
välisministri poolt

Austatud ülemaailmse eestluse koostöökomisjoni liige

Olete oodatud osa võtma ülemaailmse eestluse koostöökomisjoni virtuaalsest 
koosolekust, mis peetakse teisipäeval, 13. mail kell 14.00 – 16.30 (Eesti 
aja järgi).

Päevakord

1. Välisministri sõnavõtt, Margus Tsahkna (toimub koosoleku jooksul 
sõltuvalt ministri ajakavast)
2. Tervitus ja päevakord, üleilmse eestluse diplomaatiline eriesindaja Marin 
Mõttus
3. ESTO Festivali hetkeseis, Üleilmse Eesti Kesknõukogu president/ ESTO 
Peakomitee Sirle Sööt
4. Üleilmse eestluse valdkonna arengud ja tulevik seoses üleilmse eestluse 
tegevuskava uuendamisega. Lühiülevaated 2024. aastal üleilmse eestluse 
tegevuskava elluviimisest valdkondade kaupa:
Kultuuriministeerium ja Integratsiooni Sihtasutus
Haridus- ja Teadusministeerium ja Eesti Keele Instituut
Siseministeerium ja EELK
Majandus- ja kommunikatsiooni ministeerium ja Kaubandus- ja Tööstuskoda
Sotsiaalministeerium
Välisministeerium

5. Arutelu. Väliskogukondade esindajate ettepanekud ülemaailmse eestluse 
2026–2029 tegevuskavasse ning varasemate tegevussuundade hindamine. 
Otsustamisele tuleb kas senised tegevussuunad jäävad kehtima või kaaluda 
uusi suundi.

I Eesti identiteedi edendamine ja säilitamine välismaal
II Üleilmse eestlaskonna kaasamine Eesti ühiskonna ellu ja arengusse; 
koostöö edendamine ja kvaliteetsete teenuste tagamine
III Eestisse tagasipöördumise ning Eesti eluga (taas)kohanemise toetamine

6. Kokkuvõte ja lõppsõna

Palun andke hiljemalt 12. maiks teada enda või oma asendusliikme osalemisest 
[email-masked]. Osaluse kinnitanutele saadame virtuaalse koosolekuga 
liitumise lingi.

Lugupidamisega

(allkirjastatud digitaalselt)
Margus Tsahkna
Minister

-- 
Liina Viies
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.