Subject: C-235/25
From: <[email-masked]>
To: Merle Järve, <[email-masked]>,Käddi Tammiku, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 14:48:15 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/204
Kohtuasja number: C-235/25
Vastuse kuupäev: 21.05.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kohustus lõpetada hüvitise saamiseks töötamine;
töövõimetuspension; võrdne kohtlemine töö saamisel ja kutsealale
pääsemisel
Õiguslikud vormid: direktiiv 2000/78/EÜ; EL põhiõiguste harta artikkel 21;
EL põhiõiguste harta artikkel 26; ÜRO puuetega inimeste õiguste
konventsioon

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8145

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium