Subject: Arvamus ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsusele
From: Tööinspektsioon <[email-masked]>
To: Lii Pärg, <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 13:00:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Meie 05.05.2025 nr 1.1-7/915-1

Tere

Tööinspektsioon edastab arvamuse ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse 
eelnõu väljatöötamiskavatsusele.

Lugupidamisega

Tiina Laaniste
dokumendihalduse spetsialist
Tööinspektsioon
--------------------------------------
[email-masked]
5818 8588

www.ti.ee
iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused.