Subject: FW: [EHASi juhatus] Ravikindlustuse seaduse ja ravimiseaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus
From: "Marko Urbala - PERH" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 08:55:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere
 
Teie: 1.2-1/936-1 / 03.04.2025 

Eesti Haiglaapteekrite Selts tänab kaasamise eest. 
 
Anname tagasiside Ultra-harvikravimite ja ekstemporaalsete ravimite
hüvitamine ning soodusravimitega ravitavate haiguste loetelu VTA p III
(ekstemporaalsed ravimid) osas (20.03.2025).
 
Eesti Haiglaapteekrite Selts soovib, et muudatusega vaadatakse üle ka
ekstemporaalsete ravimite (mittesteriilsed ja steriilsed ravimid) rahastus
haiglate tingimustes. Sarnaselt üldapteekidele valmistavad haiglaapteegid
erinevaid ravimvorme, millel puudub tööstuslik alternatiiv ning on
olulised erinevate patsiendirühmade ravis. Praeguse mudeli kohaselt peaks
olema ekstemporaalsete ravimite kompenseerimine seotud voodipäeva tasu
komponendis, mis ei ole oma olemasolult läbipaistev ning ei toeta
valdkonna arengut ja innovatsiooni. Ekstemposaalsete ravimite valmistamine
haiglaapteegi vaatest sisaldab olulisi rahalisi ressursse nagu toorained,
pakkematerjale, personali, taristut ja kaasaegseid tehnoloogiaid. Soovime
diskussiooni avamist erinevate osapoolte vahel (SoM, Tervisekassa), et
tagada haiglaapteekides valmistatavate ravimite selgem ja kulupõhisem
rahastatus.

Lugupidamisega, 
Marko Urbala
Eesti Haiglaapteekrite Selts
Juhatuse esimees
 
[email-masked]
www.ehas.ee 

 

 
From: via Juhatuse postiloend &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Thursday, April 3, 2025 11:11 AM
To: Eesti Puuetega Inimeste Koda &lt;[email-masked]&gt;; Eesti
Patsientide Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Arstide Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Tartu Ülikooli Kliinikumi
harvikhaiguste kompetentsikeskus &lt;[email-masked]&gt;;
Eesti Ravimitootjate Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Ravimihulgimüüjate
Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Apteekrite Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Proviisorite Koda
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Proviisorapteekide Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Farmaatsia Selts &lt;[email-masked]&gt;; Eesti
Haiglaapteekrite Selts &lt;[email-masked]&gt;
Subject: [EHASi juhatus] Ravikindlustuse seaduse ja ravimiseaduse muutmise
seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus
 
	Tähelepanu: E-kiri saadeti väljastpoolt Regionaalhaigla gruppi.
Kui sa ei tunne saatjat või kahtled sisu ohutuses, siis ära ava linke ega
manuseid! 	 
Tere! 

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu arvamse avaldamiseks.
 Palume arvamust avaldada hiljemalt 18. aprilliks 2025 e-posti aadressile
[email-masked] 

Pealkiri: Ravikindlustuse seaduse ja ravimiseaduse muutmise seaduse eelnõu
väljatöötamiskavatsus (Ultra-harvikravimite ja ekstemporaalsete ravimite
hüvitamine ning soodusravimitega ravitavate haiguste loetelu) 

Registreerimise kuupäev: 03.04.2025 

Registreerimise number: 1.2-1/936-1 

Lugupidamisega 

Sotsiaalministeerium 	
 
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
www.sm.ee 	 	
	________________________
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud EHASi
juhatusele kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada.