Subject: Küüne- ja ripsmetehnikute koolitused – küsimused uue seaduse valguses
From: Елена Обухова <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 21:36:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere
päevast,
Meie ettevõte, Beauty Studio Glory OÜ, korraldab koolitusi
ripsmepikenduste alal. Pakume nii baaskursusi algajatele kui ka
täiendkoolitusi juba töötavatele spetsialistidele.
Seoses täiskasvanuhariduse ja iluteenuste valdkonnas jõustuvate uute
nõuetega soovime paluda selgitusi järgmiste küsimuste osas:
1.  Oleme avanud konto EHIS-es ning soovime registreeruda ametlikult
täienduskoolitusasutusena.
Milliseid samme tuleb astuda, et lõpule viia registreerimisprotsess ning
saada õigus viia läbi koolitusi ja väljastada ametlikke tunnistusi (tõend
/ tunnistus)?
2.  Kust ja kuidas saab kinnitada või registreerida koolituskava
(õppekava)?
Kui pikk peaks olema soovitatavalt õppekava: – algajatele mõeldud
koolitustel?
– täiendkoolitustel juba praktiseerivatele spetsialistidele?
Millised teemad ja moodulid on kohustuslikud, et õppekava vastaks
nõuetele?
3.  Mida peaksid tegema need ripsmetehnikud, kes on läbinud koolituse
enne 1. septembrit 2025 ning kellel on sertifikaadid, mis ei ole
EHIS-süsteemis registreeritud?
Kas nad peavad sooritama kutseeksami ning taotlema ametlikku
kutsetunnistust Kutsekoda kaudu?
Mina olen praktiseeriv ripsmepikenduste meister 9-aastase kogemusega ning
õpetanud valdkonnas 8 aastat.
Kas mul peab olema kehtiv kutsetunnistus, et tohin õpetada?
Oleme tänulikud, kui saate anda täpsustusi ning viiteid kehtivatele
õigusaktidele ja nõuetele kõigi eeltoodud punktide osas.
Lugupidamisega,
Olena Obukhova
Beauty Studio Glory OÜ