Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0378 - "Põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse ning kutseõppeasutuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (620 SE)"
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 13 Apr 2025 22:55:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0378 - Põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse ning 
kutseõppeasutuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (620 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 13.4.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Haridus- ja Teadusministeerium; Rahandusministeerium

Tähtaeg: 30.04.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/2197a742-ed87-4ae2-9f60-653b6beabc86
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/2197a742-ed87-4ae2-9f60-653b6beabc86?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main