Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0363 - "Keskkonnatasude seaduse muutmise seaduse eelnõu (615 SE)"
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 17:38:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0363 - Keskkonnatasude seaduse muutmise seaduse 
eelnõu (615 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 28.3.2025 
resolutsioonile

Osapooled: Kliimaministeerium

Tähtaeg: 30.04.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/6089ed2b-e1f7-4766-b3a6-29cf812178fa
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/6089ed2b-e1f7-4766-b3a6-29cf812178fa?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main