Subject: Malta Ordu Eesti sihtasutuse pöördumine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 6 Apr 2025 09:23:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere!
Kirjutan teile sihtasutusest Malta Ordu Eesti. Olen vastutav Malta Ordu
Eesti sihtasutuses ennetus- ja koolitusprojektide eest.
https://orderofmalta.ee
Malta Ordu tegutseb kolmel tasandil: katoliikliku rüütliorduna,
eksterritoriaalse riigina (saatkond Eestis) ning rahvusvahelise
heategevusorganisatsioonina, mille ajalugu ulatub XI sajandisse.
Malta Ordu Eesti sihtasutuse eesmärk on pakkuda tuge kriisiolukordades
ning edendada kogukonna valmisolekut ootamatuteks olukordadeks
igapäevaelus.
Hetkel tegutseb meie ridades ligikaudu 170 vabatahtlikku, kes panustavad
oma aega ja südant, et aidata seal, kus abi on kõige enam vaja: –
hooldekodudes, kus pakume eakatele seltsi ja tuge; – Ema Teresa õdede
juures, kus jagame abivajajatele sooja sööki; – Toidupangas, kus aitame
toitu sorteerida ja jagada seda kõige suuremas puuduses olevatele
inimestele.
Malta Ordu Eesti haru edendab vabatahtlikku tegevust, toetab noori
tööotsijaid ning aitab tööandjatel leida pühendunud tööjõudu. Oleme ellu
viinud üle 30 projekti, keskendudes abivajajate tervise ja väärikuse
toetamisele.
Nüüd soovime astuda järgmise sammu – hakata pakkuma esmaabikoolitusi, et
olla valmis reageerima olukordades, kus kiire ja teadlik tegutsemine võib
päästa elu või pakkuda hädavajalikku abi.
Meil on olemas koolitusprogrammid, koolitajad, vahendid ja ruumid.
Palun juhendamist ja nõu: mida peaksime tegema, et saada meie tegevusele
vastav õigusalane litsents? Millised dokumendid tuleb esitada ja kuhu need
esitada?
Seadusest loen, et taotlus tuleb esitada Sotsiaalministeeriumile ning see
peab sisaldama koolitusasutuse andmeid, õppekavasid, koolitajate pädevusi
tõendavaid dokumente ning õppematerjalide loetelu.
Milline on see taotluse vorm ning kuidas ja millises vormis soovite neid
dokumente esitada?

Abi eest ette tänulik!
Kristel Seer
Ennetusprojektide ja koolituste juht/Prevention project and training
manager
Order of Malta Estonia
Phone: &#43;372 5146670
E-mail: [email-masked]