Subject: Kutse Eesti Punase Risti teemade aruteluks Riigikogu riigikaitsekomisjonis 08.04.25 kell 14.00
From: "Aivar Engel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Riigikantselei", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Kalev Stoicescu" <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Mar 2025 09:07:56 +0200

Tere!
 
Riigikaitsekomisjoni esimehe Kalev Stoicescu volitusel palume Eesti Punase
Risti, Kaitseministeeriumi, Välisministeeriumi, Siseministeeriumi,
Sotsiaalministeeriumi ja Riigikantselei esindajaid riigikaitsekomisjoni
08.04.2025 istungile kell 14.00, ruum L241 (August Rei).
Arutusele tuleb Punase risti nimetuse ja embleemi seadus ning Eesti Punase
Risti tegevuse ja rahastamisega seonduv.         
 
Taust
Täna kehtib 2006. aastal vastuvõetud ja viimati aastal 2015 muudetud
Punase risti nimetuse ja embleemi seadus
https://www.riigiteataja.ee/akt/112032015036?leiaKehtiv, mis vajaks
kaasajastamist. Välistada ei saa, et eelnimetatud seadusemuutmisest ning
Genfi konventsioonide ja nende lisaprotokollide Eesti õigusesse
rakendamisest tulenevalt oleks vaja täiendada ka teisi seadusi ja
madalamalseisvaid õigusakte. 

Korralduslikud küsimused
Palume hiljemalt k.a 4. aprilliks saata e-posti aadressile
[email-masked] istungil osalevate esindajate nimed. 
Toompea lossi sisenemiseks palume igal osalejal võtta kaasa isikut tõendav
dokument.
 
Lugupidamisega

 
Mag. iur. Aivar Engel
Riigikogu riigikaitsekomisjoni nõunik-sekretariaadijuhataja
T: &#43;372 631 6470 
 
Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn. 
www.riigikogu.ee