Subject: FW: Koolitustunnid
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 15:06:34 +0200

From: Julia Kedus - IVKH &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Monday, March 17, 2025 4:11 PM
To: Helen Varres - SOM &lt;[email-masked]&gt;
Subject: Koolitustunnid
 
Tere!
 
Pöördun Teie poole Ida-Viru Keskhaiglast ja soovin esitada küsimuse seoses
tervishoiutöötajate koolitustundidega. Nimelt sätestab määruse
&quot;Tervishoiuteenuste kvaliteedi ja patsiendiohutuse tagamise
nõuded&quot; § 4 lg 3, 4 ja 5 koolituste mahu. Määruse seletuskirja
kohaselt on tegemist akadeemiliste tundidega (ehk 1 tund = 45 minutit).
Aga saime Eesti Õdede Liidust kirja, milles Sotsiaalministeeriumi
Tervishoiukorralduse osakonna juhataja kirjutab, et määruses käsitletavad
koolitustunnid on 60-minutilised. Ise osalesin Õendusjuhtide ühingu
talvekoolis, kus samuti oli rõhutatud akadeemilised koolitustunnid. 
 
Nüüd on meie jaoks olukord väga segane, sest puudub selgus, millest peame
lähtuma koolitusplaanide koostamisel. Kas käsitleme koolitustunde
akadeemiliste tundidena (45 min) või astronoomiliste tundidena (60 min)?
 
Lugupidamisega
 
Julia Kedus
Juhatuse liige, õenduse ja patsiendikogemuse juht
SA Ida-Viru Keskhaigla 
Tel &#43;372 56624103 (6003)
[email-masked]