Subject: EL projekti raames valminud kursuste haldamine Digiriigi Akadeemia õppeplatvormil
From: "Martin Avameri" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 11:11:33 +0200

Väga austatud Sotsiaalministeerium,
Teema: EL projekti raames valminud kursuste haldamine Digiriigi Akadeemia
õppeplatvormil (Digiriigi Akadeemia on avaliku sektori e-kursuste ja
digiteadmiste õppeplatvorm, digiriigiakadeemia.ee).
Soovin EL projekti raames valminud kursuste haldamise õigusi Digiriigi
Akadeemia õppeplatvormil. 
Planeerin hakata kasutama Digiriigi Akadeemia õppeplatvormil asuvaid
kursusi (&quot;Tervishoiu valdkonna õppejõudude pilootkursus -E-tervise
alused&quot; ja &quot;Tervishoiu valdkonna õppejõudude pilootkursus -
Infoturve&quot;). 
Kursused valmisid EL Hispaania-Eesti ühisprojekti raames
&quot;Tervishoiuvaldkonna töötajate digipädevuste arendamise
projekt&quot;.
Varasemalt tegeles antud projekti küsimustega pr Katre Koppel (Tervishoiu
inimressursi juht, Tervisesüsteemi arendamise osakond,
Sotsiaalministeerium).

Lugupidamisega,
Martin Avameri
Haridustehnoloog / Educational Technologist
Tartu Tervishoiu Kõrgkool / Tartu Applied Health Sciences University
Nooruse 5, Tartu 50411; www.nooruse.ee
Tel: &#43;372 737 0230 / 50 63 991