Subject: E-30/24
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg kliima", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Mar 2025 18:00:57 +0200

Adressaadid: [email-masked],
[email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/118
Kohtuasja number: E-30/24
Vastuse kuupäev: 19.03.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ametnike pensioniskeem; Euroopa ühenduse ametnike
personalieeskirjad; tööandja pensioniskeemid; Euroopa Lennundusohutusamet
Õiguslikud vormid: EL ametnike personalieeskirjad; EMP lepingu artikkel
28; määrus (EÜ) nr 216/2008

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8059

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium