Subject: Taotlusprotsess korduvatele terviseandmete päringute kohta
From: "Janne Pullat" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 09:23:32 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere lp.
Liina Vahter,
Pöördun Teie poole seoses terviseandmete analüüsiga Metroserti
Rakendusuuringute Keskuses. Olen Terviseandmete valdkonnajuht ning tegelen
praegu koostöö arendamisega ravimifirmadega, et viia läbi dünaamilisi ja
pikaajalisi terviseandmete analüüse.
Mul on praktiline küsimus EBIN-i tööpõhimõtete kohta. Meid huvitab mitte
ainult ühekordne päring, vaid ka terviseandmete muutuste jälgimine ajas,
mistõttu kaalume võimalust korrata sama päringut iga aasta tagant viie
aasta jooksul. Kas sellisel juhul saaks seda käsitleda ühe projektina ning
esitada ühe taotluse, mis hõlmaks kõiki neid päringuid, või tuleks
iga-aastaseks päringu kordamiseks igal aastal uus luba taotleda?
Oleksin väga tänulik, kui oskaksite selles küsimuses juhendada. Kui oleks
mugavam seda arutada telefoni või veebikohtumise teel, andke palun teada.

Parimate soovidega,
Janne

Janne Pullat
Terviseandmete valdkonnajuht
Rakendusuuringute keskus
&#43;372 5750 2344 | [email-masked] 
 
AS Metrosert
Teaduspargi 8 | 12618 Tallinn
www.metrosert.ee 

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud
kasutamiseks ainult e-kirja adressaadile. Kui olete saanud kirja
ekslikult, siis palun teavitage sellest kirja saatjat ning kustutage kiri
koos manustega jäädavalt ilma sellest koopiaid tegemata, seda edastamata
ning selle sisu kellelegi avaldamata.