Subject: RE: Vabariigi Valitsuse ja ministri määruste muutmine (Tervisekassa tervishoiuteenuste loetelu ja tasu maksmise ülevõtmise kord)
From: "Taavet Reimers" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 14:26:08 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere
 
Oleme dokumendiga tutvunud ja kinnitame selle ilma täiendavate
märkusteta.
 
Taavet Reimers
Eesti Kiirabi Liit
Juhatuse esimees

From: [email-masked] &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Friday, February 21, 2025 3:55 PM
To: Eesti Arstide Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Kiirabi
Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Haiglate Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Õdede Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti
Perearstide Selts &lt;[email-masked]&gt;; Tartu Ülikooli
meditsiiniteaduste valdkond &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Esmatasandi
Tervisekeskuste Liit &lt;[email-masked]&gt;
Subject: Vabariigi Valitsuse ja ministri määruste muutmine (Tervisekassa
tervishoiuteenuste loetelu ja tasu maksmise ülevõtmise kord)
 
Tere! 

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.
Palume teie arvamust  hiljemalt 3. märtsiks 2025 e-posti aadressile
[email-masked] või DVK kaudu.

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse ja ministri määruste muutmine (Tervisekassa
tervishoiuteenuste loetelu ja tasu maksmise ülevõtmise kord) 

Registreerimise kuupäev: 21.02.2025 

Registreerimise number: 1.2-2/17-1 

Lugupidamisega 

Sotsiaalministeerium 	
 
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
www.sm.ee 	 	

NB! Tegemist on väljastpoolt Kliinikumi saabunud kirjaga. Kui kirja
saatja on teile tundmatu, siis turvalisuse huvides palun ärge avage kirjas
olevaid faile ja linke. Kahtlaste kirjade korral palun teavitage arvutiabi
telefoninumbril 731 9222 või [email-masked].