Subject: määruste muutmise eelnõude kooskõlastus
From: "Katrin Rehemaa / Eesti Arstide Liit" <[email-masked]>
To: "Riina Sikkut"
Cc: <[email-masked]>, "Pille Saar"
Date: Fri, 28 Feb 2025 12:18:11 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Lp Riina
Sikkut
 
Eesti Arstide Liit kooskõlastab terviseministri määruste muutmise eelnõud:
1) sotsiaalministri  17.12.2019  määrus  nr  71  „Arst-residendi
tööjõukulu  arvutamise  ja residentuuri baasasutusele hüvitamise alused“;

2) tervise- ja tööministri 20.12.2018 määrus nr 72 „Kiirabi ja
meditsiinilise kaugkonsultatsiooni teenuse eest tasumise tingimused ja
kord“;  
3) sotsiaalministri 19.01.2007 määrus nr 9 „Tervisekassa poolt tasu
maksmise kohustuse ülevõtmise kord“; 
4) Vabariigi Valitsuse määrus „Tervisekassa tervishoiuteenuste loetelu“ 
 
Lugupidamisega
 
Katrin Rehemaa
EAL tegevjuht