Subject: Päring
From: Külle Käsper <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Feb 2025 13:48:44 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Meie kliendiks on hambaraviteenust osutav ettevõte. Ta soovib võtta end
käibemaksukohustuslaseks ja hakata müüma teatud teenuseid
(iluteenused)käibemaksuga.

Seoses sellega soovitas Maksu-ja Tolliamet pöörduda Teie poole, kuna
tervishoiuteenuste täpne loetelu on kehtestatud sotsiaalministri
määrusega, et täpsustada,

millised teenused on maksuvabad tervishoiuteenused või 22% käibemaksuga
maksustatavad muud meditsiiniteenused.

Palun saatke info, kust näeb seda nimekirja, ei suuda seda Teie kodulehelt
leida.

Lugupidamisega,

Külle Käsper

Acros Finants OÜ