Subject: Veterinaarseaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu
From: "Andrus Varki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Feb 2025 15:30:39 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	 
Teie:      06.02.2025 nr 1.2-3/356-1
Meie:    20.02.2025 nr JUR-3/634-2

Tere
 
Ravimiametil ei ole tähelepanekuid edastatud eelnõule.

Lugupidamisega
 
Andrus Varki
Ravimiamet
Õigusosakonna juhataja
&#43;372 737 4140
&#43;372 737 4142
[email-masked]
 
Nooruse 1
50411 Tartu
www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have received. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.