Subject: Fwd: Vastus Haavaravi põlvikute käibemaksu määr
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 08:54:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan Teile meditsiiniseadmete kauplusest ning meil tekkis probleem ühe 
kompressioontootega, mis on mõeldud haavandite raviks. Nimelt edasimüüja sai 
info, et toodet peaks müüma 9%, kuid määruses haavandite loetelus on hetkel 
ainult erinevad geelid ja kreemid jm kuid seal pole kompressioontooteid 
haavandite raviks.

Allolevast kirjavestlusest on näha detailsemalt, et mis tootest täpsemalt 
juttu.

Olen küsinud edasimüüjalt, et kus ta selle info sai ja vastas ainult, et 
määrusest. Mina sellist määrust ei näe.

Samuti ei oska emta mulle miskit vastata.

Tervitades/Best regards

Katerine Grišin

Medi Plus Estonia OÜ

580 480 22

---------- Forwarded Message ----------
From: Maksu- ja Tolliamet (ärikliendi nõustamine) <[email-masked]>
Date: Thursday, 13. February 2025 at 08:26
Subject: Vastus Haavaravi põlvikute käibemaksu määr
To: [email-masked]

Tere, Katerine Grišin

Tänan Teid saadetud pöördumise eest.

Käibemaksumääraga 9% maksustatakse käibemaksuseaduse (KMS) § 15 lg 2 p 2 
alusel sotsiaalministri 04.12.2006 määrusega nr 63 kehtestatud 
meditsiiniseadmed ja abivahendid. Kõnealune loetelu põhineb kaubakoodidel, 
on esitatud toodete funktsiooni põhiselt ja selle loetelu kehtestab 
sotsiaalministeerium.

9% määraga maksustamisele kuuluvad vaid eelnimetatud määruses loetletud 
tooted.

Määrus nr 63 https://www.riigiteataja.ee/akt/108012021005?leiaKehtiv.

Sotsiaalministri määrusega kinnitatud kaupade loetelu on ammendav s.t 
soodsamat 9%  maksumäära võib kasutada ainult nimekirjas olevate kaupade 
puhul.

Palun pöörduge Sotsiaalministeeriumi  poole ja täpsustage üle, kas kirjas 
nimetatud tooted kuuluvad määruses nimetatud toodete gruppi  või mitte. Kui 
kuulub, siis on maksumäär 9%, kui mitte siis 22%.

Kuna määruse koostajaks on sotsiaalministeerium, siis lõpliku vastuse saavad 
anda nemad.
Ilusat päeva soovides

Ulvi Staršinova
konsultant

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eraklient: +372 880 0811 / [email-masked] <mailto:[email-masked]>    ꟾ 
Äriklient: + 372 880 0812 / [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Tolliinfo: + 372 880 0814 / [email-masked] <mailto:[email-masked]>
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 4. veebruar 2025 11:21
Adressaat: MTA Emta
Teema: Fwd: Vs: Haavaravi põlvikute käibemaksu määr

Tervitades/Best regards

Katerine Grišin

Medi Plus Estonia OÜ

580 480 22

---------- Forwarded Message ----------
From: RA MSO <[email-masked]>
Date: Tuesday, 04. February 2025 at 10:47
Subject: Vs: Haavaravi põlvikute käibemaksu määr
To: [email-masked]

Tere

Täname pöördumise eest.

Meie pädevuses ei ole käibemaksumäärad. Antud küsimusega, ka 
meditsiiniseadmetega seonduvalt, soovitame pöörduda Maksu-ja Tolliameti 
poole, näiteks kasutades üldist e-maili [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Egle Audova

Ravimiamet

meditsiiniseadmete osakond

spetsialist

Tel 737 4140 / Mob 5566 7596

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 3. veebruar 2025 12:43
Adressaat: RA MSO <[email-masked]>
Teema: Haavaravi põlvikute käibemaksu määr

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saime teada, et Actico UlcerSys kompressioonpõlvikute komplekt on 9% 
käibemaksuga. Samas Jobst UlcerCare on 22% käibemaksuga. Mõlemad aga 
kuuluvad rühma kompressioontooted venoospuudulikkuse ja haavandite raviks.

Kas saaks natuke selgust?

Tervitades/Best regards

Katerine Grišin

Medi Plus Estonia OÜ

580 480 22

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.