Subject: FW: Pöördumine Kesklinna Lastepolikliiniku ja laste taastusravi osakonna tuleviku küsimustes
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 16:00:53 +0200

From: Riina Sikkut - SOM &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Tuesday, February 11, 2025 4:53 PM
To: Rasmus Sinivee - SOM &lt;[email-masked]&gt;; Anette Mäletjärv -
SOM &lt;[email-masked]&gt;
Subject: Fw: Pöördumine Kesklinna Lastepolikliiniku ja laste taastusravi
osakonna tuleviku küsimustes

 
Sent from Outlook for iOS
  ________________________________  
From: Anu Arbet &lt;[email-masked]&gt;
Sent: Tuesday, February 11, 2025 11:09:16 AM
To: Riina Sikkut - SOM &lt;[email-masked]&gt;
Subject: Pöördumine Kesklinna Lastepolikliiniku ja laste taastusravi
osakonna tuleviku küsimustes 
 
Lugupeetud terviseminister Riina Sikkut
Pöördume Teie poole murega seoses Tallinna Kesklinna Lastepolikliiniku ja
laste ambulatoorse taastusravi osakonna tuleviku pärast. Oleme pikaajalise
kogemusega laste multiprofiilne ambulatoorne raviüksus, mis on teenindanud
lapsi vanuses 0-19. a.kogu Tallinnas ja Harjumaal .Kesklinna
Lastepolikliinik avati 1986.a. märtsis ja laste taastusraviosakond
alustas tööd sama aasta septembris. Spetsiaalselt lastele kohandatud
üksuses  on olemas professionaalne meeskond, vajalikud tingimused ja
vahendid ning sh. suurepärased ja spetsiaalselt lastele  mõeldud
mitmekülgsed vesiravi võimalused - 3 erineva suurusega ja suunitlusega
basseini, mida lapsed väga vajavad arenguks ja raviks. Lisaks oleme
aastate jooksul loonud tugeva süsteemi ja ravi järjepidevuse, mida
patsiendid ja nende pered kõrgelt hindavad.
Hetkel on kaalumisel Lastepolikliiniku ja laste taastusravi üksuse
tegevuse lõpetamine Ravi tn.27 pinnal ning selle üleviimine Lastehaigla
pinnale.
2023.a. septembris teavitas Lastehaigla juhatus meile, et
lastepolikliiniku maja müüakse ITK-le, kuid taastusravi osakond jääb
siiski Ravi tänava polikliiniku pinnale  Lastehaigla koosseisus ning me
saame oma tööd rahulikult ja täies mahus  jätkata.
15.jaanuar 2025.a. haigla koosolekul teatas juhatuse  esimees,et ka
taastusravi on plaanis üle viia Lastehaiglasse. Oleme sügavalt mures, sest
Lastehaiglas pakutavad töö- tingimused (tööruumid keldri korrusel,
väikesed ruumid,vähe valgust),  ei võimalda samas mahus ja kvaliteedis
laste ambulatoorse taastusravi jätkamist, eriti laste vesiravi osas.
Lastehaiglas 1 bassein.See võib oluliselt halvendada teenuse
kättesaadavust ning mõjutada negatiivselt nende laste ja perede heaolu,
kes sõltuvad meie pakutavast ravist.
Palume teie poolset abi ja toetust, et säilitada Tallinna ja Harjumaa
suurim ambulatoorne laste  taastusravi pakkuv osakond. Oleme valmis
arutama võimalikke lahendusi ning tegema koostööd, et leida jätkusuutlik
lahendus, mis tagab parima laste  taastusravi.
Pöördusime antud murega ka Lastehaigla Nõukogu poole.

 Lugupidamisega,
Kesklinna Lastepolikliiniku töötajad ja 
Laste taastusravi osakond.
Taastusravi osakonna juhataja Anu Arbet