Subject: FW: Patsiendi elulõpu tahteavaldus
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 10:54:53 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere
 
Täname, et esitasite Eesti Haiglate Liidule (edaspidi EHL)
kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks tervishoiuteenuste korraldamise
seaduse ja võlaõigusseaduse muutmise seaduse (patsiendi elulõpu
tahteavaldus) eelnõu ja lisad.
 
EHL on varasemalt eelnõu osas tagasiside esitanud. Käesolevas
kooskõlastusringis EHLil täiendavaid ettepanekuid ei ole. 
 
Lugupidamisega
Epp-Triin Võsu
Tegevjuht
50 46 398 | [email-masked]

 

From: [email-masked] &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Wednesday, January 29, 2025 11:20 AM
To: Eesti Puuetega Inimeste Koda &lt;[email-masked]&gt;; Eesti
Arstide Liit &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Õdede Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Patsientide Liit &lt;[email-masked]&gt;;
Eesti Anestesioloogide Selts &lt;[email-masked]&gt;; MTÜ Elu Dementsusega
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Erakorralise Meditsiini Arstide
Selts &lt;[email-masked]&gt;; Eesti Haiglate Liit
&lt;[email-masked]&gt;; Eesti Kiirabi Liit &lt;[email-masked]&gt;;
Eesti Arstiteadusüliõpilaste Selts &lt;[email-masked]&gt;
Subject: Patsiendi elulõpu tahteavaldus
 
Tere! 

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu kooskõlastamiseks. 
Tagasisidet ootame 7. veebruariks
Link EISi
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/8c2c4d6c-17ae-4c73-9044-ce2
e98adf733

Pealkiri: Patsiendi elulõpu tahteavaldus 

Registreerimise kuupäev: 29.01.2025 

Registreerimise number: 1.2-2/121-13 

Lugupidamisega 

Sotsiaalministeerium 	
 
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
www.sm.ee