Subject: FW: Sotsiaalministeeriumi SLA - AIP teabe vastavus andmekvaliteedi nõuetele
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 13:53:42 +0200

From: Margit Markus <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Thursday, February 6, 2025 4:23 PM
To: Kerli Reintamm-Gutan - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Heli Laarmann - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Cc: Eve Härm (TRAM) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Tatjana Armulik
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Sotsiaalministeeriumi SLA - AIP teabe vastavus andmekvaliteedi
nõuetele

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutame teile seoses asjaoluga, et Transpordiamet tegi auditi käigus
Eesti AIPi kohta mittevastavuse, kuna AIPi peatükis GEN 1.7 ei ole
nõuetekohaselt välja toodud andmekvaliteedinõuetele (vt SLA Lisa D1)
mittevastavad andmed.

Nõue (Euroopa Komisjoni määrus 2020/469):

AIS.TR.240 Andmete puudused

Andmetele, mis ei vasta andmekvaliteedi nõuetele, lisatakse kommentaar või
osutatakse sõnaselgelt nende kvaliteediväärtusele.

Selle jaoks palume teil üle vaadata oma vastutusalas olev AIP teave ja
andmed (vt SLA Lisa C1) ning saata meile info teie vastutusalas oleva
teabe/andmete kohta, mis ei vasta SLA Lisa D1 viidatud
andmekvaliteedinõuetele, sh ka teave/andmed, mis ei ole enam ajakohased.

Nõuetele mittevastava teabe võite saata sellisel kujul (pärineb
dokumendist Easy Access Rules for Air Traffic Management/Air Navigation
Services (Regulation (EU) 2017/373), AIS.TR.240):

Data item

AIP section

Reason for non-compliance

Notes/remarks

Vaatame ka omalt poolt andmebaasi üle ning võime mingil hetkel veel
lisainfot küsida.

Palume saata vastus 30 päeva jooksul. Vastusesse kaasake palun
Transpordiameti kontakt.

Küsimuste korral palun pöörduge Lennuliiklusteeninduse ASi lepinguliste
kontaktide poole – Margit Markus ja Tatjana Armulik.

Heade soovidega

Margit Markus

Kvaliteedispetsialist

T +372 625 8315

E [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lennuliiklusteeninduse AS
Kanali põik 3, Rae küla,
Rae vald, 75310 Harjumaa

 <http://www.eans.ee/>

 <https://www.facebook.com/Lennuliiklusteenindus/>

 <https://twitter.com/AirTrafficEST>

 <https://www.linkedin.com/company/estonian-air-navigation-services/>