Subject: Teabenõue SA Kuressaare Haigla funktsionaalse arengukava redaktsioonide saamiseks
From: "Alar Eiche" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Sat, 1 Feb 2025 13:21:04 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Lp
Sotsiaalministeerium
 
Teabenõue  
 
SA Kuressaare Haigla näol on tegemist Kuressaare linna poolt loodud
sihtasutusega (01.04.1998), mis asutati munitsipaalasutuse Kuressaare
Haigla baasil. 2017 ühinesid Saaremaa vallad, moodustati uus Saaremaa
vald. Saaremaa vald on Kuressaare linna õigusjärglane. Saaremaa
Vallavolikogu 22.02.2018 määruse nr 9 „Eraõiguslike juriidiliste isikute
asutamise ja nendes osalemise tingimused ja kord“ (edaspidi määrus) § 2
punkti 4 kohaselt on SA Kuressaare haigla valla sihtasutus. 
 
Saaremaa vald on Kuressaare Haigla Sihtasutuse (Haigla) pidaja
Tervishoiuteenuste korraldamise seaduse (TTKS) tähenduses.  
Valdkonna eest vastutav minister  kehtestab nõuded haigla funktsionaalsele
arengukavale ja ehitusprojekti meditsiinitehnoloogia osale ning haigla
funktsionaalse arengukava kinnitamise korra (TTKS § 56 p 3)
 
Haigla pidaja esitab Sotsiaalministeeriumile TTKS § 56 lõike 1 punkti 3
alusel koostatud haigla funktsionaalse arengukava ja eelarve. Valdkonna
eest vastutav minister kehtestab haigla funktsionaalse arengukava ja
eelarve esitamise ning avalikustamise tingimused ja korra (TTKS § 22 lg
5).
 
Haigla funktsionaalne arengukava (koostatakse kahes etapis) on avalik
dokument. Teine etapp on tehnilisem ning peab sisaldama ruumiprogrammi ja
planeeritavat ehituseelarvet. Funktsionaalse arengukava teine etapp on
ehitusprojekti koostamise aluseks. 
Sotsiaalministeeriumi kodulehel on võimalik tutvuda SA Kuresaare Haigla
arengukava(de)ga:  
 
1)     SA Kuressaare Haigla FUNKTSIONAALNE ARENGUKAVA I ETAPP. Kinnitatud
tervise- ja tööministri 19.11.2021 käskkirjaga nr 118. 
2)     SA Kuressaare haigla FUNKTSIONAALNE ARENGUKAVA II ETAPP. Kinnitatud
terviseministri käskkirjaga nr 136, 04.10.2023.
Teabenõudega saab asutus välja anda konkreetset teavet või dokumenti, mis
on olemas. Teabenõude peab täitma viivituseta, kuid mitte hiljem kui viie
tööpäeva jooksul. Ametnik või töötaja peab inimest teabe saamiseks igati
abistama, näiteks arusaadavalt selgitama, kus vajalik teave asub ning
kuidas sellele ligi pääseda.
 
Lähtudes eeltoodust esitan teabenõude, mille eesmärk on saada valdkonna
ministri poolt kinnitatud SA Kuressaare Haigla funktsionaalse arengukava
ettappide I ja II varasemad redaktsioonid (esitatud valdkonna ministrile
kinnitamiseks haigla pidaja poolt). 
 
Palun vastus teabenõudele saata e-postile [email-masked].     
 
Lugupidamisega   
Alar Eiche, vandeadvokaat  

Alar Eiche 
Vandeadvokaat / Attorney-at-Law
 
registrikood 12130707
Tõnismägi 3a, 10119 Tallinn
mob &#43;372 50 111 32
[email-masked] 
www.barrister.ee

 
 
Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole
kirja adressaat, palume sellest koheselt teavitada kirja saatjat ja kiri
koos võimalike manustega kustutada. Täname. / The information contained in
this message is confidential. If you are not the intended recipient,
please instantly inform the sender thereof and delete the message with the
possible attachments. Thank you.