Subject: [SUSPECTED SPAM] RE: Patsiendi elulõpu tahteavaldus
From: "Taavet Reimers" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 19:45:08 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eesti Kiirabi Liit ei anna Patsiendi elulõpu tahteavalduse eelnõule 
omapoolset kooskõlastust kuna antud sõnastuses ja versioonis piiratakse 
hetkel seadusega indiviidile kehtivaid õigusi ja autonoomiat. On lubamatu 
asuda inimõigusi piirama ja looma nende õiguste kasutamiseks eeltingimusi. 
Lisaks sunnitakse määruse eelnõuga arstkonda tegema prognoose, mis teeb 
arstkonna töö oluliselt keerulisemaks.

Lugupidamisega

Taavet Reimers

Eesti Kiirabi Liit

Subject: Patsiendi elulõpu tahteavaldus

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 2012.2024, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/8c2c4d6c-17ae-4c73-9044-ce2e98adf733

Pealkiri: Patsiendi elulõpu tahteavaldus

Registreerimise kuupäev: 29.11.2024

Registreerimise number: 1.2-2/121-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee

NB! Tegemist on väljastpoolt Kliinikumi saabunud kirjaga. Kui kirja saatja 
on teile tundmatu, siis turvalisuse huvides palun ärge avage kirjas olevaid 
faile ja linke. Kahtlaste kirjade korral palun teavitage arvutiabi 
telefoninumbril 731 9222 või [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> .