Subject: Käo Tugikeskuse koostööpartnerite rahulolu
From: Käo Tugikeskus <[email-masked]>
To: Käo Tugikeskus <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Dec 2024 11:55:47 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea koostööpartner!

Palume osaleda Käo Tugikeskuse koostööpartnerite rahulolu-uuringus. Täites 
järgneva küsimustiku, annate meile võimaluse hinnata 2024. aastal tehtud 
tööd.

Teie poolt antud vastused aitavad meid edasise tegevuse planeerimisel, 
võimalike probleemide ja kitsaskohtade lahendamisel ning koostöö 
tõhustamisel.

Küsimustik on anonüümne ning selle täitmine võtab aega mõne minuti.

Küsimustele saab vastata lingil:

 <https://forms.office.com/e/CbnbHXzNir> Koostööpartnerite rahulolu 2024

Küsimustele palume vastata hiljemalt 17. jaanuariks 2024.

Uuringu tulemused avaldame meie kodulehel tegevusaasta aruandes 2024.

Teie arvamus on meile väga oluline!

Tervitustega

Jane Langemets

Kvaliteedijuht

Tel. 504 0537

Käo Tugikeskus

 <http://www.kaokeskus.ee/> www.kaokeskus.ee