Subject: Re: Riigieelarvelised toetused
From: "Laura Usin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 10:20:47 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kas minu eelmine kiri on läbi tulnud? Saatsin selle 6. novembril, kuid üle 
kuu ei ole minuni vastust jõudnud.

Lugupidamisega
Laura Usin
MTÜ Tartu Teoloogia Akadeemia
+372 56366100

On 6. Nov 2024, at 10:21, Laura Usin <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Kirjutan Teile seoses küsimusega, mis puudutab riigieelarvelisi toetuseid 
mittetulundusühingute tegevustele ja projektidele.

Nimelt kui minna sotsiaalministeeriumi kodulehel Riigieelarvelised toetused 
lehele ja klikkida lisamaterjalides oleva "Taotlusvorm riigieelarvelise 
toetuse taotlemiseks”, siis avaneb uus sotsiaalministeeriumi leht, mis ütleb 
"Lehte ei leitud. Otsitud lehekülge ei leitud!” Kas sotsiaalministeerium 
pakub veel projektitoetuseid? Kui jah, siis kust pääseb taotlusvormidele 
ligi?

Nimelt otsime rahastust konverentsile Rööprähkleja, mille eesmärgiks on 
toetada noori, kes tahavad olla edukad igapäevastes tegemistes, töös ja 
õppimises aga samal ajal leida aega ka kiriku ja koguduse ellu 
panustamiseks.

Lisainfo konverentsi osas:
https://tartupastoraat.ee/konverents-rooprahkleja-18-19-martsil
https://www.youtube.com/watch?v=giFdwsI6q10

Lugupidamisega
Laura Usin
Projektijuht
MTÜ Tartu Teoloogia Akadeemia
+37256366100