Subject: Tervisliku ja aktiivse vananemise projekt
From: "CodeGardens Info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 12:54:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere,

Kirjutan Teile seoses TAT Vanemaealisi väärtustavate hoiakute kujundamise
ja aktiivsena vananemise toetamisega, info millest leidsin
Sotsiaalministeeriumi kodulehel.

Hetkel arendan projekti Garage48 häkatonis. Projekti eesmärk on luua
digiplatvormi, kus ettevõtjad ja kogukond saavad jagada täielikku teavet
huvitavate kohtade, tegevuste ja ürituste kohta, mis on suunatud
vanemaealisele kogukonnale.

See vastab maailma elanikkonna vananemise trendidele, pakub
vanemaealistele (60&#43;) lihtsat ja ligipääsetavat digitaalset lahendust,
mis toetab aktiivset elustiili ja elukestvat õpet.
Pakub ettevõtjatele võimalust mõista nõudlust uute teenuste ja ürituste
järele ning nendega sihtrühmani jõuda.
Loob riigistruktuuridele otsese ligipääsu sihtrühmale, et parandada
kogukonna kaasamist.
Toetab ühiskonda kultuuripärandi säilitamise ja kogukondliku sidususe
tugevdamise kaudu.

Seoses sellega oleks mul hea meel saada Teiepoolset teavet järgmiste
küsimuste kohta:

Millised võimalused OÜ-le on osaleda rahastuse taotlemisel?
Või võib olla oskate mind suunata teiste kontaktide või asutuste poole,
kes võiksid sellist projekti toetada?

Usun, et meie digiplatvorm võiks olla oluline panus Eesti ühiskonda,
pakkudes võimalusi nii vanemaealistele, ettevõtjatele kui ka riigile, ning
toetades kultuurilist mitmekesisust ja lõimumist.

Ootan Teie vastust ja olen valmis andma lisainfot projekti kohta, kui see
võiks Teie töös kasulik olla.

Best regards
lugupidamisega,
с уважением,

Oksana Gedzo
Creative director of
Code Gardens Web Studio
OÜ Plezard Ko

mob.tel. &#43;372 5045183
[email-masked]
www.codegardens.com